måndag 18 maj 2009

Har glömt allting...

Fan...
I går var jag iväg en liten stund ner till ljungan för att fräscha upp kunskaperna från kastkursen.
Visade sig att jag inte minns nånting..
Det man tyckte sig ha koll på för två dagar sedan var mer eller mindre borta...
Det är märkligt att den här typen av information är lite som en färskvara. Underhåller man det inte så verkar det helt sonika försvinna.
Nu hade inte allt försvunnit men ändå... bara att konstatera att man måste nöta in det, OFTA! Då tror jag att det finns en chans att bevara det i muskelminnet.
Tänkte faktiskt gå ut nyss och torrträna lite på gräsmattan men då kom det en rejäl regnskur så det fick bli ett blogginlägg i stället.

Jag passade på lite igår också när jag ändå var ner att göra några kast med spinn efter en öring men det blev ganska sporadiskt då det kom en hel hög med andra fiskare och då ledsnade jag lite..
Fan vad folk fiskar förresten, spelar ingen roll när man är nere vid älven så stöter man på folk i parti och minut. Har folk inget bättre för sig på en veckodag än att stå och fiska? Get a life!!

Må era pooler och sträckor vara folktomma och ofiskade!

Inga kommentarer: