tisdag 30 september 2008

Fan vad jag blir less!!

Fan vad less jag är!
Hjärnskakningen tog om tillsammans med att jag tydligen även har "stukat huvvet" som min sjukgymnast uttryckte det. Har tydligen inflammation i nacken och i muskelfästena för nackmuskeln vilket i sin tur "fuckar upp" signalerna till förlängda märgen.

Det visar sig genom ordentlig huvudvärk, yrsel, domningar i händer och fötter, hjärtrusningar och panikångest.
Inge skoj alls...

Finns dock stor chans att jag ska bli helt frisk enligt sjukgymnast, men det tar ju sån tid...
Speciellt när man inte kan titta på tv, läsa, lyssna på musik eller sita framför datorn. Det här inlägget är de första tio minuterna på tre veckor som jag orkar med...

Det som grämer mig mest är att jag bommar en hel höst av fiske och jakt. Blir nog inget för mig förrän november skulle jag gissa.

Faaan!

Inga kommentarer: