lördag 13 september 2008

Hjärnskakning

Fan vad sur jag är!

Hade svensexa för Per i torsdags och då spelade vi bla. laserkrig.
Det resulterade i att jag sprang rakt in i en vägg med huvudet före...
Tänkte inte så mycket på det just då förutom att det var en kraftig smäll, men senare under kvällen kom en kraftig huvudvärk som gjorde att jag fick fara hem från svensexan.
Klev sen upp på fredag och for in på jobbet men kunde vara kvar bara någon timma innan huvudvärken blev för mycket.
Nu är det lördag och huvudvärken är mindre men då känns huvudet som om det vore inlindat i bomull och jag har blivit ganska yr i stället.
Blev nästan rädd i går då halva huvudet började domna bort så jag ringde sjukvårdsupplysningen, men enligt dom borde det inte vara någon större fara om det inte tillkommer fler symptom. Så jag får hålla mig i stillhet och bara vila....

Högst irriterande då det var ett suveränt fiskeväder denna dag och även ett likadant jaktväder..
Fy fan vad less man kan bli...

Inga kommentarer: