torsdag 11 december 2008

Blir långt mellan inläggen..

Jag har funderat lite...(även om det kanske inte går så bra ;-) Om man har en blogg som bara är fiskerelaterad och man sen inte fiskar speciellt mycket...då blir det långt mellan inläggen..

Är därför lite fundersam på om man ska utöka bloggen och skriva om andra saker, ex. vardagen, mat, sport, mode.. NÄÄÄÄÄÄÄ!

Är det något världen inte behöver så är det ännu en bloggare som skriver inlägg med "I dag har jag ätit mat och varit på jobbet" Det finns tillräckligt med Linda Rosings wannabees där ute och jag tror jag ger fan i att sälla mig till den skaran..

Det jag däremot har funderat på är att låta vissa andra även vara administratörer på sidan. Det vill säga att även andra har fulla möjligheter att publicera inlägg, lägga upp bilder osv.
Det skulle ge mig en bättre känsla för att det inte är en envägskommunikation på nåt sätt, utan jag skulle få koll på vad som händer på andra fronter.. Den intresserade får gärna höra av sig om det är någon som är sugen på att testa.

Nä, det här går inte. Nu har jag slösat bort en stund på bloggande igen. Jag avslutar dagens inlägg med stiltypiskt Linda Rosing inlägg (denna sorgliga människospillra)

"Idag har jag vaknat och ätit frukost. Sedan var jag ute och gick. Det är svårt då man hela tiden måste tänka på att sätta det ena benet framför det andra. Nu ska jag läsa min favvo-bok (popup-boken "Kossan säger muu") Sedan ska jag arbeta i ca 30 sekunder. Med det menar jag att jag ska ringa aftonbladet och berätta om min dag. Sedan ska jag käka botox till middag och sova. Min hjärna behöver 19 timmars sömn om dagen annars blir det för mycket. Hej då!"

Som ni kan ana utifrån ovanstående lätt negativa stycke så kommer det inte att bli några vardagsbetraktelser i mängd.
Här kommer det att skrivas om substantiella saker som fiske, jakt, öl (om man nånsin kan dricka en igen ..)

Må era knäskålar aldrig bli skorviga!

Inga kommentarer: