torsdag 22 mars 2012

Lite tillfällig panik..

Höll på att få panik idag..
Har gjort en beställning på prylar från PO’s för ett tag sedan. Det är en ny vadarjacka, nya vadarskor, en ryggsäck, backing, runningline, spetsar, linförvaring samt två vision skagit linor.
De har dock inte dykt upp än trots att beställningen gjordes för ett tag sedan så i går ringde jag till PO’s.
Nu fick jag inte tag på Andreas (killen jag beställt av) så jag frågade Yvonne, som svarade, och hon i sin tur frågade en annan kille i butiken vad som gällde med linorna.
”det har blivit problem, de dyker nog inte upp…. (den här veckan tänkte jag) ….den här säsongen..”

”VA!?!?”
Jävligt skumt tänkte jag? Alla andra butiker verkar ju har fått sina linor?

Ringde igen i morse och snackade med Andreas. Hade blivit ett missförstånd. De skulle tydligen inte få hem några Vision ACE spey linor, men däremot så ska skagit linorna komma men eftersom alla säljare verkar vara på sportfiskemässan verkar det inte gå att komma i kontakt med någon för tillfället.
Förhoppningsvis så kommer dock linorna till veckan.
Hoppas verkligen det för nu är jag extremsugen på att testa lite nytt!

Må era beställningar alltid komma fort!

2 kommentarer:

Dick H sa...

Snygga videos!

Allan sa...

Tackar, vet bara inte om du är ironisk ;)