lördag 21 april 2012

Sålt

För ett par timmar sedan så ringde en kille och köpte mitt LPXe.
Jag lade ut det på blocket och det hann inte ligga ute länge innan det var sålt.
Kändes nästan lite sorgligt på nåt sätt då det var mitt första tvåhandsspö och det hade man kanske velat ha kvar. Var ändå det spö man fått sin första flug-lax på och som man lärt (nåja, lärt och lärt..) sig kasta med.
Men så tät är man inte att man har kvar saker av sentimentala skäl som man inte använder, samtidigt som man köper nya prylar.
Nä, som jag ser det så frigörs nu möjligheten att handla nytt som kanske tilltalar mig mer.

Var ju in i fredags på PO's och hämtade min nya ryggsäck. Passade på att klämma lite på Vision Cult spöet.. Känns väldigt intressant..
Förhoppningsvis får jag en möjlighet att prova det i veckan och kanske även nåt fler alternativ..

Inga kommentarer: