onsdag 14 april 2010

tredje svängen men ingen krok

Har varit iväg för tredje gången och kasttränat. Tyvärr blåste det ganska kraftigt och det hjälpte ju inte direkt till..
Var inte där speciellt länge utan bara nån timma.
Det märks direkt när man blir lite trött och inte orkar koncentrera sig och man börjar fuska med tekniken. Tar tvärstopp och man får knutar och trassel.

Sedan for jag över till Staffan som lånade kast DVD:n med Mattias Drugge för ett tag sen.
Så jag hämtade upp filmen och for hem.
Anna jobbade kväll så det blev några stekta ägg och fiskefilm.

Det är nog tur att folk inte vet hur sjuk i huvudet som man egentligen är!
Jag insåg det när jag stod framför tv:n med "ägg-flott" runt munnen, flanellskjorta och långkalsonger, hållandes i en blompinne och torrtränade kastning samtidigt som jag kollar på kastinstruktioner i slow motion... Huvva vad skadad man är..

Ett annat bevis på att man är skadad var idag på jobbet. Jag hade några minuter mellan två arbetsuppgifter som jag tänkte lite snabbt surfa in på aftonbladet.
Men vips så är jag istället inne på flugor.se och 5 minuter senare har jag köpt flugor för 250 kr. Och det var inte meningen!!!

Må det finnas bot för era sjukdomar!

Inga kommentarer: