lördag 21 november 2009

Byt blogg

Jag önskar att man någon gång skulle kunna få göra ett inlägg som börjar "oj,oj,oj, ni skulle ha varit med idag..."
Att få skriva ner en framgångshistoria där fisket, jakten etc. har varit kanonbra.
Det kan jag redan nu säga:
Det kommer aldrig att hända!
Om det finns någon enda läsare så skulle jag rekommendera att ni hittar åt någon annan av de trehundra biljarder bloggar som beskriver en framgångsrik hobby där man lyckas med saker.

Här följer väldigt kort sammanfattning av dagen.
Vaknade
Huvudvärk
Halkar, ramlar i slänt.
Tappar wobbler genom fastna i botten
Tappar wobbler genom att råka slå igen bygel med handske.
Kastar handske i vatten i ilska.
Hämtar blöt handske.
Fryser om hand pga. blöt handske.
Får ingen fisk.
Byter ställe.
Snubblar, ramlar igen.
Ont i nacke huvud samt nu även rygg.
Nytt ställe framme, tappar wobbler pga. handske fäller bygel.
Får hugg!
Tappar fisk efter tre sekunder.
Ledsnar går tillbaka till bil.
Ramlar 4 ggr i jättelerig slänt.
Dricker kaffe i bil på väg hem, väjer för gupp, spiller kaffe och bränner mig på ballen.
Bestämmer mig för att aldrig någonsin fiska igen!

Men annars var det en trevlig dag...

Må ni aldrig spilla varmt kaffe på era genitalier!

Inga kommentarer: