tisdag 26 augusti 2008

Måste prova igen

Sitter på jobbet och har kommit till insikt om att jag måste nog fara ut i kväll.
Blir nog en sväng till ljungan.
Läste tidigare att man sett grils (smålax) och även havsöring som gått upp i älven. Det man får hoppas på är att de inte gått in i nät och not..
går ca 83 kbm så det borde funka med att pysa ner till "kroken" en sväng.

Egentligen borde man har varit ut och köpt lite patroner till den stundande inskutningen av nya pangen. (köpta Morbrors Husqvarna 1900 lyx förra veckan)

Kikarn på den sitter lite "vriden" då han är vänsterskytt och jag är högerskytt. Men jag tror jag skjuter på det (grym ordvits va ;-( ) Glömde också licensen hemma i morse så jag får ta det i morgon i stället..

Fiska!! (konstigt vad fort man glömmer...)

Inga kommentarer: