söndag 13 februari 2011

Måste vara sjuk..

I julklapp så fick jag ett presentkort av svåger och svägerska med familj. Ett presentkort på PO:s fiske och cykel. En i mina ögon helt lysande present.
Utöver det så fick jag nyligen tillbaka återbäringen från PO:s på mina inköp från förra året.
Nu till det märkliga..
De finns fortfarande kvar här hemma?!?
Vad är det för fel? Jag har alltså möjlighet att få "gratisgrejor" inom fiskeprylar, men inte gjort slag i saken?
Hade det här varit i höstas hade det skett inköp samma dag. Håller jag på att tappa intresset eller vad är det som händer?
Nu har det i och för sig inte gått en dag utan att jag funderar på vad dessa pengar ska användas till men ändå.
En sak som jag är väldigt sugen på är till exempel en bra jungle cock nacke men är tveksak på att det går att få tag på hos PO:s.

Må era återbäringar alltid komma från en fiskebutik!

Inga kommentarer: